Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Στην Ελλάδα από το Μηδέν.

http://www.startupgreece.gov.gr/el/users/evangelosdex
Τη σελίδα http://www.startupgreece.gov.gr/ πιθανόν να την ξέρετε, αλλά μπορεί και όχι.
Όπως και να έχει, είναι μια ιστοσελίδα, η οποία σου δίνει πληροφορίες σχετικά με νέες καινοτόμες επιχειρήσεις, πληροφορίες για πρακτικά θέματα, βοήθεια πάνω σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς και άλλα πολλά,τα οποια , αξίζει πραγματικά κανείς να ανακαλύψει μόνος του.

Από αυτήν τη σελίδα , εγώ κράτησα αυτά που με ενδιέφεραν και έτσι βρήκα ακόμα ένα ερέθισμα για να ξεκινήσω ως παραγωγός αρωματικών-φαρμακευτικών φυτών με πρώτο αποτέλεσμα...την σπορά του χαμομηλιού μου και το φυτώριο της ρίγανής μου,όπου, ετοιμάζεται και μεγαλώνει για να μεταφυτευθεί στο χωράφι.
Λένε, ότι το μυαλό, παίρνει μπροστά στα δύσκολα και προσωπικά , συμφωνώ όσο δεν πάει.
Η έννοια του "αγρότη" ,που ξέρουμε όλοι, δε με κολακεύει καθόλου αλλά ούτε έχω και σκοπό να γίνω σαν αυτούς, τους κοιλαράδες με τα χαλασμένα τρακτέρ,μα με καινούργια BMW και με τα χωράφια σε συνεχή "αγρανάπαυση" και να τσιμπολογάνε τις επιδοτήσεις κάθε χρόνο, που το Κράτος μας τους δίνει τόσα χρόνια.
Το ενδιαφέρον μου για τα βιολογικά προιόντα, οι Ιδέες μου για παραγωγή και η όρεξη για δουλειά, με έφτασαν στο σημείο αυτό, που τώρα διαβάζετε αυτά που έχω ήδη κάνει μέχρι τώρα, μέσα σε διάστημα μόλις 1,5μήνα.
  • Ίδρυση ατομικής επιχείρησης με ονομασία agrodex.
  • Δημιουργία σελίδας ατομικής επιχείρησης agrodex.blogspot.gr
  • Μίσθωση 10 στρεμμάτων με σκοπό την παραγωγή Χαμομηλιού και Ρίγανης κατά την πρώτη χρονιά.
  • Εγγραφή στην Εφορία ως Αγρότης ειδικού Καθεστώτος
  • Βεβαίωση Εγγραφής από τον ΟΓΑ
  • Δημιουργία των προσωπικών,επαγγελματικών μου καρτών.
Τα παραπάνω , είναι  το αρχικό στάδιο του δικού μου StartUp.
Ο πρώτος Στόχος έγινε πραγματικότητα και τώρα δρομολογώ τους επόμενους , οι οποίοι θα γίνουνε γνωστοί εν καιρώ,για τους οποίους όμως, αφιερώνω αρκετές ώρες καθημερινά,αλλά ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, που λέει και ο λαός.
Διαβάζοντας στο διαδίκτυο, θα βρει κανείς αρκετές ιδέες ώστε να τις σκεφτεί, να παραδειγματιστεί αλλά και να τις "αντιγράψει" ή απλά να τις κάνει πράξη.
Η ιδέα της καλλιέργειας βιολογικών αρωματικών φυτών, δεν είναι καινοτόμα ούτε πρωτοποριακή, αλλά αυτό που θα επακολουθήσει τους επόμενους μήνες , σίγουρα θα είναι !
Υπομονή μέχρι τότε για εσάς όλους, Αναμονή και Επιμονή για εμένα και το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα καλό !
Το άρθρο αυτό , σκοπό έχει να σε "μπριζώσει" και σένα , να κάνεις μια προσπάθεια να σταθείς στα πόδια σου και ας αποτύχεις .
Τόλμησε αυτό που πιστεύεις !
Evangelos dex