Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Για να το διαβάσεις, πάρε πρώτα μια ανάσα μεγάλη....

Για να το διαβάσεις, πάρε πρώτα μια ανάσα μεγάλη.....

Νέος Αγρότης ;;;;;;; ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ;;;


Ξεκίνησα που λέτε να ψάχνω πρώτα ,για το τί χωράφι πρέπει να βρω, τί καλλιέργεια να βάλω, πόσο αποδίδει , πού τη δίνω , τί μπορώ να κάνω μόνος μου με λιγότερα έξοδα και περισσότερα έσοδα, να μάθω τι είναι και πως λειτουργεί ο ΟΓΑ , τί χαρτί πρέπει να μαζέψω για να πάρω τη βεβαίωση από την Εφορία και από τον ΟΓΑ , να μάθω που διάολο πάω να κάνω δήλωση ΟΣΔΕ , τί είναι αυτά τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ποιός λέγεται Νέος Αγρότης, τί είναι αυτό , πότε παίρνεις επίδομα-βοήθημα, πώς βγαίνει το επίδομα αν δικαιούσαι , τί κάνει και τι δεν κάνει να δηλώσεις, τί μπορείς να κάνεις με τα βιολογικά , τί δεν πρέπει να κάνεις όταν πας για βιολογική καλλιέργεια, από που παίρνεις και με τι προυποθέσεις τη βιολογική πιστοποίηση, τί να κάνω με τα χορτάρια-ζιζάνια που θα βγούνε στο χωράφι μου, τί να ρίξω , τί να μη ρίξω.
Βιολογικό λίπασμα συσκευασμένο εδώ...25ευρώ , Βιολογικό λίπασμα εκεί....65ευρώ , Βιολογική μαλ@κία παραδίπλα....5ευρώ, το καλύτερο είναι τα βγάζεις με τα χέρια σου....παρά δίπλα, πάρε τρακτέρ να μπει να στα "βγάλει" από το χωράφι,αλλά, πρώτα απολύμανε το...!
Καλά , το πιο θεικό απ'όλα ,το άκουσα όταν πήγα στη Νομαρχία στο γραφείο της Αγροτικής Ανάπτυξης, όπου ο μισοκοιμισμένος τύπος με υφάκι αλα Μαγκάιβερ...με το που ακούει ότι θα ασχολληθώ ως παραγωγός με αρωματικά φυτά , μόλις του έχω κάνει την ερώτηση για το αν υπάρχει κάποιο βοήθημα για εμένα, μου απαντάει όλο λαγνία...."Είσαι εσύ κ ο Θεός στο χωράφι! Δεν υπάρχει σάλιο..."
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Τρεις λαλούν και δυό χορεύουν !!!!!
Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός , άκου όποιον σε κάνει να πιστέψεις ότι έχει δίκαιο και από εκεί και πέρα , μην παίρνεις πάνω από 3 απόψεις από "γεωπόνους" , γιατί όπως μου είπανε και μενα στην αρχή..."εσύ ,από το ψάξιμο που θα κάνεις, θα μάθεις περισσότερα από τους γεωπόνους της πιάτσας".
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΧΑΝΕ ΔΙΚΑΙΟ.
Διαδίκτυο έχουμε, νέοι είμαστε δόξα το Θεό ακόμα, ποδαράκια έχουμε και κουτσά στραβά , θα τη βρούμε την άκρη ως Έλληνες.
Evangelos dex .